F.A.Q. - Naturals

Wanneer worden mijn bloemen bezorgd?

Bestelt u vóór 12:00 uur, dan kan uw bestelling nog dezelfde dag bezorgd worden als u dit aangeeft bij de bezorgdatum. Bestelt u na 12:00 uur, dan wordt uw bestelling automatisch doorgezet naar de volgende (werk)dag.

Hoe moet ik de bloemen verzorgen?

Uw bloemen worden bezorgd in een tas met een bakje water. U kunt de bloemen op deze manier 24 uur bewaren.

Het beste is om de bloemen, zodra u in de gelegenheid bent, een stukje af te snijden of te knippen en in een vaas met lauwwarm water met bijgeleverd bloemenvoedsel te zetten.

Hoe geef ik een speciale wens door?

 Wij houden graag rekening met uw persoonlijke wensen zoals; geen lelies in het boeket, of een bepaalde bloem toevoegen aan een boeket 

Neem telefonisch contact op met de winkel voor het plaatsen van de bestelling via telefoonnummer 010 414 2002.

Onze bloemstylisten kunnen u adviseren of zij de juiste bloemen in huis hebben om uw speciale wens uit te voeren

Kan ik het afleveradres nog wijzigen?

U kunt telefonisch contact opnemen met onze winkel. Indien uw bestelling nog niet is opgenomen in de bezorgronde, kunt u het adres nog wijzigen.  Mogelijk wordt het boeket hierdoor later bezorgd.

I have a discount code, how can I use it?

Key in the discount code at the field “Discount Code” and click “Add” in your Shopping Cart page before proceeding to check out. Please note that we are unable to manually apply the discount code to your order if you have missed keying it during check out. Kindly ensure that all information is correct before confirming your purchase.

Ik ben het kaartje vergeten, kan ik dit nog toevoegen?

U kunt de tekst voor uw kaartje telefonisch achteraf doorgeven aan onze medewerkers in de winkel (0104142002), mits uw boeket nog niet in de bezorgronde is opgenomen.

Wat als de ontvanger niet thuis is?

Uw bloemen zijn verpakt op water en kunnen zo  wel even goed blijven. Als u niet thuis bent, worden de bloemen bij uw buren afgegeven. U ontvangt onze kaart waarop staat bij welke van uw buren de bloemen zijn afgegeven,

Wat als mijn buren ook niet thuis zijn?

U ontvangt onze kaart en kunt contact opnemen om een nieuw bezorgmoment af te spreken

Hoe vers zijn de bloemen?

80% van onze bloemen komt direct van de kwekerij, uw bloemen zijn hierdoor extra vers!

Verzorgt u de bloemen goed, dan heeft u zeker een week plezier van het boeket

Wat als mijn bloemen niet voldoen aan mijn verwachting?

Als de bloemen niet voldoen aan uw verwachting, kunt u het beste even contact opnemen met de winkel, dit kan via 0104142002. We kunnen dan samen met u nagaan wat er aan de hand is en kijken naar een passende oplossing

Shopping Cart

  • No products in the cart.