Veelgestelde Vragen - Naturals

Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet bij? Neem gerust contact met ons op via: 010 41 42 002.

Wie is Naturals?

Wij zijn een lokale vakbloemist met verschillende winkels in regio Rotterdam en Den Haag. Je kunt ons vinden in Kralingen, de Markthal, Hillegersberg, Erasmus Medisch Centrum, Zoetermeer en Leidschendam. Lees hier meer over ons en onze winkels.

We verkopen ook bloemen en planten in onze webshop. De boeketten worden door onze vakkundige bloemstylisten geschikt.

Wat is het eigen bezorggebied van Naturals?

Wij beschikken over een eigen bezorgservice. Sommige producten van de webshop zijn alleen leverbaar in dit bezorggebied. Andere producten, zoals boeketten, worden buiten het bezorggebied aan een collega bloemist doorgegeven. Dit kan door heel Nederland. Het boeket wordt dan niet in de Naturals geschenkentas geleverd.

De plaatsen waar Naturals zelf bezorgd zijn:

Alblasserdam, Barendrecht, Bergschenhoek, Berkel en Rodenrijs, Bleiswijk, Bleskensgraaf, Brandwijk, Capelle a/d IJssel, De Lier, Delfgauw, Delft, Den Haag, Den Hoorn, Dordrecht, Giessenburg, Gijbeland, Graafstroom, Gravenzande, Hardinxveld-Giessendam, Heenweg, Heerjansdam, Heijplaat, Hekelingen, Hendrik Ido Ambacht, Hoek van Holland, Hofwegen, Hofwijk Crematorium, Honselersdijk, Hoogvliet, Kinderdijk, Krimpen a/d IJssel, Kwintsheul, Leidschendam, Liesveld, Maasdijk, Maasland, Maassluis, Molenaarsgraaf, Monster, Naaldwijk, Nieuw Lekkerland, Nieuwerkerk a/d IJssel, Nootdorp, Ottoland, Oud Alblas, Papendrecht, Pernis, Pijnacker, Poeldijk, Poortugaal, Rhoon, Ridderkerk, Rijswijk Z.H., Rotterdam, Rotterdam Botlek, Scheveningen, Schiedam, Schipluiden, Sliedrecht, Spijkenisse, Stompwijk, Streefkerk, Ter Heide Z.H., Vlaardingen, Voorburg, Voorschoten, Wassenaar, Wateringen, Westerlee, Wijngaarden, Zoetermeer, Zwijndrecht.

Wanneer worden mijn bloemen bezorgd?

Vandaag besteld, morgen in huis. De bezorgdatum van de bloemen is minimaal de volgende dag. De datum kun je aangeven bij het bestellen op deze website. Op zondagen bezorgen wij niet.

Het is (nog) niet mogelijk om een tijdvak aan te geven voor de bezorging.

Hoe blijven mijn bloemen goed tijdens de bezorging?

De bloemen worden bezorgd in een speciale Naturals cadeautas met een bakje water. Je kunt de bloemen op deze manier 24 uur bewaren.

Hoe moet ik de bloemen verzorgen?

Het beste is om de bloemen een stukje schuin af te snijden of te knippen. Zet de bloemen vervolgens in een schone vaas met lauwwarm water en bijgeleverd bloemenvoedsel.

Hoe geef ik een speciale wens door?

Wij houden graag rekening met persoonlijke wensen zoals met bijvoorbeeld een bepaalde bloem die je juist wel of niet graag terugziet in het boeket.

Neem telefonisch contact op met de winkel voor het plaatsen van de bestelling via telefoonnummer 010 414 2002.

Onze bloemstylisten kunnen je meteen adviseren of zij de juiste bloemen in huis hebben om je speciale wens uit te voeren.

Kan ik het afleveradres wijzigen?

Je kunt telefonisch contact opnemen met onze winkel. Indien de bestelling nog niet is opgenomen in de bezorgronde, kan het adres nog gewijzigd worden. Mogelijk wordt het boeket hierdoor later bezorgd.

Ik heb een kortingscode, hoe kan ik deze gebruiken?

Bovenaan de pagina waar je de bestelgegevens invult, vind je een grijze balk met de tekst: ‘Heb je een kortingsbon’? Klik hier om je code in te vullen’. Klik op de link op de kortingscode in te vullen voordat je verder gaat met afrekenen. Houd er rekening mee dat we de kortingscode niet handmatig op je bestelling kunnen toepassen als je deze tijdens het uitchecken niet hebt ingevoerd.

Wat voor kaartje zit er bij mijn boeket?

Kies je voor een kaartje bij het boeket? Dan stemmen wij het soort kaartje af op de boodschap die jij achterlaat voor de ontvanger. Het is jammer genoeg (nog) niet mogelijk om zelf het kaartje digitaal uit te kiezen. Heb je een speciale wens voor het kaartje? Laat het ons gerust weten via 010-4142002.

Ik ben het kaartje vergeten, kan ik dit nog toevoegen?

Als je boeket nog niet in de bezorgronde is opgenomen kun je de tekst voor het kaartje achteraf wijzigen. Neem hiervoor telefonisch contact op met onze medewerkers in de winkel: 010 4142002.

Wat zijn Piggy punten?

Alle Naturals winkels doen mee met het Piggy spaarsysteem. Met de Piggy spaarkaart of app heb je een spaarsysteem bij de hand die je bij meer dan 3500 locaties in Nederland kunt gebruiken. Bij elke euro die je in onze winkels besteed krijg je een punt. Verzamel zoveel mogelijk punten en spaar voor leuke beloningen!

Behalve in alle Naturals winkels is het ook mogelijk om Piggy punten op de webshop te sparen.

Klik hier om meer te lezen over Piggy.

Wat als de ontvanger niet thuis is?

Wij verpakken de bloemen op water en kunnen gerust een dagje zo blijven staan. Als je niet thuis bent, worden de bloemen bij de buren afgegeven. Je ontvangt een kaart waarop staat bij welke buren de bloemen zijn afgegeven.

Als de buren ook niet thuis zijn ontvangt je tevens een kaart van ons. Hierna kun je contact met ons opnemen om een nieuw bezorgmoment af te spreken

Hoe vers zijn de bloemen?

Bij Naturals werken we met dagverse kwaliteitsbloemen, 80% van onze bloemen komt direct van de kwekerij.

Wij geven een 100% versgarantie. Niet goed? Dit horen wij graag zodat we samen op zoek kunnen naar een passende oplossing.

Wie schikt mijn boeket?

Boeketten die besteld worden op deze website worden in de regio Rotterdam en Den Haag door onze eigen bloemstylisten van Naturals geschikt en door ons atelier bezorgd. Buiten de regio Rotterdam worden deze boeketten door lokale collega Fleurop bloemisten gemaakt.

Wat als mijn bloemen niet voldoen aan mijn verwachting?

Bij Naturals werken we met dagverse bloemen en geven we 100% versgarantie. Is er ergens iets mis gegaan? Wij horen dit graag. Neem contact op met de winkel via 010 4142002. We gaan dan samen na wat er aan de hand is en kijken naar een passende oplossing.

Winkelmand

  • Geen producten in je winkelmand